Hallo Renate,
Bedankt voor de snelle reactie.
Het rare is dat ik vanochtend ook ingelogd was op het ondersteuningsportaal (incl aanmelding via code van de authenticator) en ook de 4 icoontjes ipv maar 2 icoontjes zag.
Maar dus toch alleen de documenten van het publieksportaal te zien kreeg.
Nu, na opnieuw de boel opstarten, krijg ik inderdaad ook meerdere documenten te zien.
Begin toch aan mezelf te twijfelen 😉
Maar ik zal even in de gaten houden of ik dit vaker ervaar.
Met vriendelijke groet,
Nicolette van Empel
Toezichthouder Kinderopvang
GGD regio Utrecht
T 06-34273831
Werkdagen: dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag
[GGD regio Utrecht]
GGD regio Utrecht e-mail disclaimer
[https://image.flaticon.com/icons/svg/174/174848.svg] [https://image.flaticon.com/icons/svg/174/174876.svg] [cid:image003.png@01D96C87.EA7BFFC0] [https://image.flaticon.com/icons/svg/174/174857.svg]
Van: Helpdesk Kinderopvang
Verzonden: dinsdag 11 april 2023 15:02
Aan: Nicolette van Empel
Onderwerp: (Referentienummer:164791) verschil in zoekresultaten ondersteuningsportaal
Hallo Nicolette,
Waarschijnlijk heeft één van jullie gezocht via het openbare ondersteuningsportaal.
In het openbare ondersteuningsportaal zijn niet alle documenten opgenomen waar toezichthouders over beschikken.
Het is daarom belangrijk om er goed op te letten of je (nog) bent ingelogd. Dat kun je zien aan de knoppen in de oranje balk.
Wanneer de knoppen ‘stel een vraag’ en ‘uw vragen’ ontbreken, bevind je je niet (langer) in het ondersteuningsportaal voor toezichthouders en is dus niet alles zichtbaar.
Hieronder zie je het overzicht van de zoekresultaten in het publieksportaal:
[cid:image005.png@01D96C87.EA7BFFC0]
En hieronder het overzicht van de zoekresultaten in het ondersteuningsportaal voor toezichthouders:
[cid:image006.png@01D96C87.EA7BFFC0]
Zoals je ziet, zou dit jullie verschillende resultaten kunnen verklaren.
Mocht dit niet zo zijn, dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Renate van Lith
Helpdesk kinderopvang
[cid:image007.png@01D96C87.EA7BFFC0]
Mobiel: 06-81343811
Email: helpdeskkinderopvang@ggdghor.nl
Twitter : @GGDGHORNL
Van: Nicolette Empel
Datum: 2023-04-11 12:04:42
Onderwerp: verschil in zoekresultaten ondersteuningsportaal
Hallo,
op zoek naar een denklijn die ik niet kon vinden, kwam ik erachter dat een collega en ik verschillende zoekresultaten krijgen bij het zoeken op precies dezelfde termen. (zie bijlage)
We hebben met elkaar aan de telefoon tegelijkertijd precies dezelfde stappen uitgevoerd, maar komen dus op verschillende resultaten uit.
Hebben jullie enig idee waarom ik minder zoekresultaten krijg?
En vooral, wat ik eraan kan doen om ook alle documenten te vinden die beschikbaar zijn bij de ingegeven zoektermen?
Met vriendelijke groet,
Nicolette van Emppel, GGDrU.
Disclaimer
De informatie verzonden in dit bericht (inclusief de bijlagen) is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijk zijn. Indien dit e-mailbericht niet aan u is gericht, verzoekt GGD regio Utrecht (GGDrU) u het e-mailbericht te retourneren aan de afzender en het ontvangen en verzonden bericht direct te verwijderen. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u is bestemd te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. GGDrU staat door de elektronische verzending van dit bericht niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud, noch voor tijdige ontvangst daarvan.
This message (including any attachments) may be privileged or confidential. If you have received it by mistake, please notify the sender by return e-mail and delete directly this message. In view of the electronic nature of this communication, GGDrU is neither liable for the proper and complete transmission of the information contained therein nor for any delay.